Jakie filmy Jima uważacie za najlepsze? Proszę, wymieńcie je tu w kolejności od najlepszego do najgorszego.
Na dzień dzisiejszy, moje TOP wygląda w sposób następujący:
1. Inaczej niż w raju
2. Mystery Train
3. Truposz
4. Poza prawem
5. Kawa i papierosy
1. Coffee and Cigarettes
2. Broken Flowers
3. Down by Law
4. Night on Earth / Permanent Vacation
5. Ghost Dog: The Way of Samurai
Podobały mi się:
1. "Poza prawem";
2. "Nieustające wakacje";
3. "Noc na Ziemi".
Średnie (ale do przełknięcia) są, moim zdaniem:
1. "Inaczej niż w raju";
2. "Broken Flowers";
3. "Ghost Dog -droga samuraja".
Moim zdaniem badziewie:
1. "Truposz";
2. "Kawa i papierosy".
Możliwe jednak, że Jarmusch zwyczajnie do mnie nie trafia. Sam nie wiem. Gdybym jednak miał powiedzieć, jakiego reżysera współczesnego uważam za najbardziej przecenianego -z pewnością wymieniłbym Jarmuscha. :P
1."Inaczej niż w raju"
2."Truposz"
3."Nieustające wakacje"
Co do reszty sama nie wiem, chyba tak:"Kawa i papierosy" i "Poza prawem"
Nie widziałem wszystkich ale moje top 5:
1. Inaczej niż w raju
2. Noc na ziemi
3. Nieustające wakacje
4. Kawa i papierosy
5. Ghost Dog
1. Truposz 9/10
2. Inaczej niż w raju 9/10
3. Kawa i papierosy 8+/10
4. Noc na ziemi 8+/10
5. Mystery Train 8/10
6. Ghost Dog 8/10
7. Poza prawem 5/10
1. Dead Man
2. Down by Law
3. Night on Earth
4. Stranger Than Paradise
5. Broken Flowers
6. Ghost Dog: The Way of the Samurai
7. Mystery Train
8. Coffee and Cigarettes
1. Broken Flowers - 8/10
2. Mystery Train - 7/10
3. Ghost Dog - 7/10
4. Noc na ziemi - 7/10
5. Poza prawem - 7/10
6. Truposz - 6/10
7. Kawa i papierosy - 6/10
8. Nieustające wakacje - 6/10
9. Inaczej niż w raju - 5/10
1.Noc na ziemi 8/10
2.Broken flowers 8/10
3.Ghost dog 8/10
4.Poza prawem 7/10
5.Truposz 7/10
6.nowela z "Trąbki" 7/10
7.Mystery train 6/10
8.Nieustające wakacje 6/10
9.Inaczej niż w raju 6/10
10.Kawa i papierosy 5/10
Aktualizacja:
1. Broken Flowers - 8/10
2. Mystery Train - 7/10
3. Ghost Dog - 7/10
4. Noc na ziemi - 7/10
5. Poza prawem - 7/10
6. Limits of Control, The - 6/10
7. Truposz - 6/10
8. Kawa i papierosy - 6/10
9. Nieustające wakacje - 6/10
10.Inaczej niż w raju - 5/10
I jeszcze jedna aktualizacja... Mój Top 10 filmów Jarmuscha (z trzynastu obejrzanych)
1. Paterson
2. Broken Flower
3. Mystery Train
4. Ghost Dog
5. Kawa i papierosy
6. "Int. Trailer Night" (segment z "10 minut później: Trąbka")
7. Truposz
8. Noc na Ziemi
9. Tylko kochankowie przeżyją
10.The Limits of Control
1. Kawa i papierosy
2. Noc na Ziemi
3. Poza prawem
4. Broken Flowers
5. Truposz
6. Nieustające wakacje
7. Inaczej niż w raju
8. Mystery Train
9. Ghost Dog
1. Inaczej niż w raju
2. Poza prawem
3. Noc na Ziemi
4. Mystery Train
5. Broken Flowers
6. Ghost Dog
7. Truposz
8. Nieustające wakacje
1. Truposz (genialny...)
2. Kawa i Papierosy
3. Noc na ziemi
4. Poza Prawem
5. Inaczej niż w Raju
1. Truposz
2. Ghost Dog
3. Poza prawem
4. Noc na Ziemi
5. Broken Flowers
6. Mystery Train
7. Inaczej niż w raju
8. Nieustające wakacje
9. Kawa i papierosy
1. Mystery train
2. Truposz
3. Noc na Ziemi
4. Poza prawem
5. Nieustające wakacje (wiadomo początki bywają ciężkie :)
1. noc na ziemii
2. kawa i papierosy
3. ghost dog
4. mystery train
5. truposz
6.down by law
7.broken flowers
8.trąbka
reszty narazie nie widziałem
1. Kawa i papierosy
2. Truposz
3. Noc na Ziemi
4. Poza prawem
5. Broken Flowers
6. Inaczej niż w raju
7. Nieustające wakacje
8. Mystery Train
9. Ghost Dog
10. 10 minut później: Trąbka
1. Truposz – 8/10
2. Poza prawem – 8/10
3. Ghost Dog – 8/10
4. Noc na Ziemi – 8/10
5. Broken Flowers – 7/10
6. Kawa i papierosy – 7/10
7. Mystery Train – 6/10
8. Inaczej niż w raju – 5/10
9. Nieustające wakacje – 4/10
pozwole sobie na top 10
1. inaczej niz w raju 9/10
2. poza prawem 9/10
3. truposz 8/10
4. ghost dog 8/10
5. noc na ziemi 7/10
6. mystery train 7/10
7. nieustajace wakacje 7/10
8. kawa i szlugi 7/10
9. połamane kwiatki 6/10
10.pozostale czesci kawki i szlugow 6/10
a może moje,tyle tego pozakładałem...
1. Rashomon
2. Tokijska opowieść
3. Branded to kill
4. Samuraj
1. Poza prawem
2. Truposz
3. Noc na Ziemi
4. Mystery Train
5. Inaczej niż w raju
6. Nieustające wakacje
7. Kawa i papierosy
8. Ghost Dog: Droga samuraja
9. Broken Flowers
10. 10 minut później: trąbka (epizod)
1. Truposz
2. Ghost Dog
3. Kawa i papierosy
4. Poza prawem
5. Mystery Train
Broken Flowers jeszcze nie oglądałem.
1.Down by Law
2.Broken Flowers
3.Dead Man
4.Night on Earth
5.Coffe and Cigarettes
6.Stranger Than Paradise
7.Ghost Dog: The Way of the Samurai
8.Mystery Train
Dotychczasowe wyniki:
1. Truposz
2. Poza prawem
3. Noc na Ziemi
4. Inaczej niż w raju
5. Kawa i papierosy
1 Inaczej niż w raju 9/10
2 Broken Flowers 8.5/10
3 Truposz 8/10
4 Poza prawem 8/10
5 Kawa i papierosy (kr) 8/10
6 Noc na Ziemii 7/10
7 Kawa i papierosy 7/10
8 Kawa i papierosy II 7/10
9 Ghost dog 7/10
10 Mystery Train 6/10
11 Kawa i papierosy III 6/10
12 Permament Vacation 3/10
Trąbka 6/10
1. Truposz 9/10
2. Nieustające wakacje 9/10
3. Inaczej niż w raju 8/10
4. Noc na ziemi 8/10
5. Poza prawem 8/10
6. Broken Flowers 8/10
7. Ghost Dog: Droga samuraja 7/10
8. Kawa i papierosy 7/10
9. Mystery Train 6/10
Ostrze kły na Limits of Control...
Aktualizacja po obejrzeniu jego najnowszego filmu:
1.Down by Law
2.Broken Flowers
3.Dead Man
4.Night on Earth
5.Coffe and Cigarettes
6.The Limits of Control
7.Ghost Dog: The Way of the Samurai
8.Stranger Than Paradise
9.Mystery Train
10.Permanent Vacation
pierwsza piątka wygląda u mnie tak:
1. Nieustające Wakacje
2. Inaczej niż w Raju
3. Poza Prawem
4. Mystery Train
5. Broken Flowers
(:
Trudno będzie wybrać pięć, ale jak na dziś wygląda to tak:
1. Poza prawem
2. Nieustające wakacje
3. Noc na Ziemi
4. Kawa i papierosy
5. Ghost Dog: droga samuraja
1. Down by Law
2. Coffee and Cigarettes
3. Broken Flowers
4. Night on Earth
5. Dead Man
6. Mystery Train
7. Stranger Than Paradise
8. Ghost Dog: The Way of the Samurai
9. The Limits of Control
10. Permanent Vacation
1.Kawa i papierosy
2. Noc na ziemi
3. Inaczej niż w raju
4. Mystery train
5. Truposz
6. Nieustające wakacje
7. Broken Flowers
8. Poza prawem
1.Poza Prawem
2.Ghost Dog
3.Noc na Ziemi
4.Broken Flowers
5.Truposz
6.Nieustające wakacje
7.Limits of control
1.Noc na ziemi
2.Inaczej niż w raju
3.Mystery Train
4.Poza prawem
i wszystkie będą w lipcu w Cinemax!:D
1. Inaczej niż w raju - 8/10
2. Ghost Dog: Droga samuraja - 8/10
3. The Limits of Control - 8/10
4. Broken Flowers - 8/10
5. Noc na ziemi - 8/10
6. Poza prawem - 8/10
7. Nieustające wakacje - 7/10
8. Truposz - 7/10
9. Kawa i papierosy - 7/10
10. Mystery train - 5/10
+
trąbka
Nowy świat - 8/10
1. Ghost Dog - 9/10
2. Truposz - 9/10
3. Poza prawem - 8/10
4. The Limits of Control - 9/10
5. Broken Flowers - 8/10
6. Noc na ziemi - 8/10
7. Kawa i papierosy - 7/10
Na pewno obejrze, jak nie umre: "Inaczej niż w raju" i "Mystery Train"